امروز : یکشنبه, 18 شهریور 1403

تبریک شهردار بجنورد درهفته قوه قضاییه

و گفت : قوه قضاییه پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی افراد در تمامی اقشار جامعه است و عدالت اجتماعی محصول انصاف ، نظارت و تعهد این دستگاه است.
مهندس کشمیری از همکاری ومشارکت دستگاه قضا در پیگیری مطالبات مدیریت شهری قدردانی کرد و گفت: حمایت و پشتیبانی مدیر کل محترم دادگستری بطور ویژه ای موجب پیشبرد امور مدیریت شهری می شود.
عین بیگی ریاست شورای اسلامی شهر نیز با تبریک هفته قوه قضاییه ، تحقق عدالت اجتماعی را در گرو سیستم قضایی دینی و اسلامی توصیف کرد و گفت : تمام افشار جامعه موظف به رعایت قوانین هستند و مسئولین در جایگاه نظارت و اجرای قوانین نیز باید با تکیه بر شریعت و دین ، عدالت گستر باشند.
حجه الاسلام براتی زاده ، مدیر کل دادگستری استان ضمن قدردانی از شورای اسلامی و شهرداری بجنورد و تبریک این هفته ، جایگاه مدیریت شهری در خدمت رسانی به شهروندان و جایگاه شورای اسلامی در نظارت برعملکرد شهرداری را مهم خواند و گفت: تلاش بر جلب رضایت شهروندان ، رابطه افراد با دین و نظام راتقویت می کند و نارضایتی حاصل از کم کاری موجب فاصله گرفتن مردم از نظام می شود که اصلا مقبول نیست و همه افراد درهرجایگاه و مسئولیتی وظیفه دارند برای رضایت خالق که در گرو رضایت خلق است ، بکوشند.
این دیدار ، همزمان با آغاز هفته قوقه قضاییه با حضور مهندس کشمیری (شهردار بجنورد ) – آقای عین بیگی (ریاست شورای اسلامی ) – مهندس موسوی ؛ آقای یزدانی ، مهندس اربابی ، مهندس معلم – خانم دکتر افشین فر (اعضای شورای اسلامی شهر ) در دفتر مدیر کل دادگستری استان انجام گرفت.
مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل

    آمار بازدید : در حال بروزرسانی . . .
طراحی، اجرا و پشتیبانی: شهرداری بجنورد