امروز : جمعه, 02 آذر 1403

مرکز پیام حراست شهرداری به یک هزار تماس شهروندی در روز پاسخ می دهد

▫️به گفته مهندس نوید کیا ، مدیر حراست شهرداری بجنورد ، این تماسها درحوزه خدمات عمرانی و گزارش های ترافیکی و خدماتی اختصاص دارد .
▫️نوید کیا گفت : درتلاشیم تا از ظرفیت شهروندان برای تحقق نظارت عمومی استفاده کنیم .
▫️این مسئول با ذکر اینکه آمار تماسها به تناسب تاریخ ، دربرخی روزها کمتر یا بیشتر می شود گفت : درمواردی که روان آبها بدنبال بارندگی درسطح شهر جاری می شوند ، تماسهای بیشتری با این سامانه ثبت می شود و به مدیران ارجاع می شود.
▫️وی پاسخگویی در مسیر مطالبات شهروندان را مهمترین رسالت این مرکز نام برد و گفت: امیدواریم با چشم نظارت شهروندان ، بتوانیم بخش مهمی از درخواستهای منطقه ای و محله محور شهروندان را مرتفع کنیم.

▫️مرکز پیام حراست شهرداری بصورت ۲۴ ساعته پاسخگویی شهروندان است
#شهرداری_بجنورد_تماس_سامانه_مرکز_پیام

    آمار بازدید : در حال بروزرسانی . . .
طراحی، اجرا و پشتیبانی: شهرداری بجنورد