امروز : دوشنبه, 26 شهریور 1403

تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی بجنورد با 40 میلیارد ریال در حال اجرا است

تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی بجنورد با 40 میلیارد ریال در حال اجرا است

بازدید از روند اجرای پروژه تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی شهرداری

بازدید مشترک فرماندار و معاون اقتصادی استاندار از مجموعه کشتارگاه و روند درحال اجرای پروژه تصفیه خانه صبح امروز با حضور دکتر حمیدی – شهردار بجنورد – مهندس شادکام معاون خدمات شهری شهرداری انجام گرفت.

دکترحمیدی گفت: اجرای پروژه تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از ابتدای سال با اولویت قائل شدن به رفع مشکلات زیست محیطی این مجموعه در دستور کار قرار گرفت و پیش بینی می شود عملیات ساخت و تکمیل تصفیه خانه مکانیزه طی دو ماه آینده آماده بهره برداری باشد.

شهردار ادامه داد: فعالیت کشتارگاه صنعتی در بجنورد سابقه ای 20 ساله دارد اما متاسفانه نقص موجود در تصفیه خانه و تکمیل نکردن فرایند آن منجر به بروز مشکلات و سختی هایی برای دفع سنتی بوجود آورده بود که از بدو شروع بکار در شهرداری ، اجرای تصفیه خانه را بعنوان یک اولویت اجرایی دردستور کار قرار دادیم و امروز شاهد روند رو به تکمیل آن هستیم.

شهردارادامه داد: عمده تجهیزات خریداری شده وارداتی بوده و درصورت اجرای کامل آن می توان امیدوار بود از کود حاصل از تصفیه در تقویت فضاهای سبز و از آب آن برای توسعه اماکن سبز و کشاورزی بهره برداری انجام بگیرد.

مهندس باقرپور – فرماندارشهربجنورد با قدردانی از توجه شهرداری به محیط زیست ، گفت: اراده و خواست مدیریت شهری برای توجه به چالش ها و رفع دغدغه شهروندان در سطوح کلان قابل قدردانی است.

#شهرداری_بجنورد_کشتارگاه_صنعتی_تصفیه_خانه

    آمار بازدید : در حال بروزرسانی . . .
طراحی، اجرا و پشتیبانی: شهرداری بجنورد