امروز : دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

اکواریوم تزئینی نوروزی شهر مورد تخریب قرارگرفت

‍ (https://attach.fahares.com/PKk+y2UbHxeFdfEJ1jEx8A==) تخریب اموال عمومی ،
اکواریوم تزئینی نوروزی شهر مورد تخریب قرارگرفت
◽️مهندس شادکام معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد با ابراز تاسف از تخریب اموال عمومی ، خبر از شکستن آکواریوم نوروزی داد و گفت: اکواریوم ماهی که به منظور زیباسازی فضای شهری درایام نوروز در چهارراه مخابرات نصب شده بود ، متاسفانه توسط برخی شهروندان یا مسافران نوروزی مورد تخریب واقع شد و موجب تلف شدن ماهی های آن گردید.
◽️وی افزود : هدف شهرداری از اجرای طرح های نوروزی ، توجه به تغییر فضاهای شهرو ایجاد نشاط و شور اجتماعی است و در ارائه خدمات حقوق همه شهروندان را درنظر می گیریم اما پدیده تخریب اموال عمومی توسط افرادی که خود را از بدنه جامعه جدا می دانند و حقوق سایرین را پایمال می کنند متاسفانه منجر به بروز خسارت های روانی و مالی درشهر می شود.
◽️مهندس شادکام ادامه داد: همه ما نسبت به سرنوشت شهر مسئولیم و حق همه ما بعنوان شهروند یک شهر فرصت برابر برای استفاده از امکانات عمومی است و درصورت مشاهده هنجارشکنی افراد باید خود را نسبت به نهی و منع اقدامات مخرب مسئول دانسته و از آن جلوگیری کنیم.
◽️آکواریوم تزئینی در چهارراه مخابرات با تجهیزات لازم گرمایشی و تصفیه آب مکانی برای نمایش انواع ماهی های تزئینی بود که درزمان نصب ، شهروندان زیادی از اجرای این طرح استقبال کردند.
◽️بدستور شهردار بجنورد و در احترام به خواست شهروندان عزیز ، مرمت و تعمیر آکواریوم و نصب مجدد آن طی هفته آتی انجام خواهد شد .

    آمار بازدید : در حال بروزرسانی . . .
طراحی، اجرا و پشتیبانی: شهرداری بجنورد