امروز : دوشنبه, 26 شهریور 1403
485 21 بهمن 1402, 12:05
رایزنی‌های شهردار بجنورد در وصول مطالبات شهرداری با اخذ دستور از وزیر کشور

رایزنی‌های شهردار بجنورد در وصول مطالبات شهرداری با اخذ دستور از وزیر کشور

رایزنی‌های شهردار بجنورد در وصول مطالبات شهرداری با اخذ دستور از وزیر کشور   مهندس کشمیری گفت :  با اخذ دستور از وزیر کشور ،  یک قدم به وصول مطالبات معوقه از وزارت راه و شهرسازی نزدیک‌تر شدیم . قریب به ۳۰ میلیارد تومان مطالبه معوقه شهرداری از محل تخفیف در صدور پروانه طرح ملی مسکن به شهرداری تحمیل شده است. مهندس  کشمیری ضمن تشکر از مهندس میرکریمی گفت :  تعامل بین دو دستگاه شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی برای وصول مطالبات معوقه از سطح خوبی برخوردار است ،  اما همچنان اراده لازم  در وزارت شهرسازی برای پرداخت مطالبات خودمان وجود ندارد. مهندس کشمیری ادامه داد : در صورتجلسه ای  با امضای دو وزیر کشور و راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ ، مقرر شده شهرداری‌ها در راستای تحقق جهش تولید مسکن ،  تخفیفاتی را در صدور پروانه اعمال کنند و مبالغ از محل صندوق ملی هر شش ماه یکبار پرداخت شود ،  اما با گذشت دو سال و رفتار یک طرفه شهرداری در اعمال تخفیفات ،  مبالغ به رقم ۳۰ میلیارد رسیده و هیچ پرداختی صورت نگرفته است . شهردار ادامه داد : امیدواریم طی دستور صریحی که وزیر محترم کشور صادر کردند،  به تحقق وصول مطالباتمان نزدیک‌تر شویم و قطعاً این مطالبات می‌تواند در بخش خدمات شهر هزینه گردد.
506 21 بهمن 1402, 12:03
گزارش تصویری از دیدار با خانواده شهدا در دهه مبارک فجر _ شهرداری بجنورد

گزارش تصویری از دیدار با خانواده شهدا در دهه مبارک فجر _ شهرداری بجنورد

گزارش تصویری از دیدار با خانواده شهدا در دهه مبارک فجر _ شهرداری بجنورد   در این دیدارها ، مسئول امور ایثارگران شهرداری _ علی صفاری _ شهردار منطقه ۱ _ گریوانی _ و نماینده بنیاد شهید حضور داشتند . در دیدار با خانواده شهید در گزینی ، به مقام خانواده آن شهید ادای احترام شد. در ادامه طی دیداری با خانواده جانباز چراغ علی کوهستانی و جانباز محمد حسن مفید بجنوردی _ از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس _ طی نشست با این عزیزان ، خاطرات دوران جنگ را مرور کردند و با احترام به خانواده این عزیزان به رسم یادبود و بزرگداشت مقام جانبازان ، لوح یادبود و هدیه تقدیم شد.
251 21 بهمن 1402, 12:02
شهر بجنورد در بهار انقلاب فضاسازی ش

شهر بجنورد در بهار انقلاب فضاسازی ش

شهر بجنورد در بهار انقلاب فضاسازی شد   با اقدام سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد ، فضای شهر در آغاز دهه مبارک فجر ، حال و هوای جشن انقلاب به خود گرفت . موفق ، از نصب ۳۰۰۰ متر ریسه پرچمی در شهر خبر داد و گفت : نصب بنر ، چراغانی میادین ، برگزاری جشن محله محور ، پخش موسیقی انقلابی ، اجرای مسابقات در سطح کارکنان از جمله اقداماتی است که متناسب این ایام در دست اجرا داریم . اجرای برنامه‌هایی متناسب با ایام الله دهه فجر به گفته موفق با سمت و سوی گرامی داشته یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان اجرا می‌شود . وی ادامه داد : مشارکت شهرداری با اجرای نورافشانی میدان شهید در ۲۲ بهمن ماه ، تلاش خواهیم کرد این ایام و جشن بزرگداشت انقلاب را به نحو شایسته و مطلوبی برای شهروندان عزیز اجرا کنیم.
275 21 بهمن 1402, 12:01
شهرداری بجنورد میزبان سر کنسول ترکیه

شهرداری بجنورد میزبان سر کنسول ترکیه

شهرداری بجنورد میزبان سر کنسول ترکیه   کشمیری، شهردار بجنورد ، خواهر خواندگی با شهر ارزروم ترکیه را به دلیل شباهت‌های جغرافیایی و فرهنگی  پیشنهاد داد و گفت : بجنورد  در حوزه تولید سیمان دارای ظرفیت بالا است و  منبع غنی خاک رس آهکی هستیم که  مناسب تولید سرامیک است و  تاکنون سرمایه‌گذاری در این حوزه مغفول مانده است. وی ،  مشابهت‌های فرهنگی و قومی را از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بالای منطقه توصیف کرد و گفت : در حوزه کشتی با چوخه و برقراری سفرهای هوایی می‌توانیم اولین گام‌ها در حوزه برقراری ارتباط را اجرایی کنیم . شهردار همچنین افزود : بجنورد مسیر عبوری سالانه ۳۰ میلیون سفر زیارتی است که می‌تواند پتانسیل  خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد و  همچنین در بستر کشاورزی و فرآورده‌های دائمی و میوه در بحث کارخانجات تبدیلی مورد توجه قرار بگیرد. سینان جم _  سرکنسول ترکیه در مشهد ،  شهر بجنورد را از ساختار مدرن شهری بهره‌مند دانست و گفت : در بررسی اولیه متوجه شدیم سهم بجنورد از جذب گردشگر ترک تقریبا صفر است و تاکنون مغفول مانده است. وی افزود : باید تلاش کنیم با تقویت مکانیسم خواهر خواندگی و عملیاتی کردن آن روابط بین دو منطقه را تعمیق بخشیم. اربابی ، نایب رئیس شورای شهر،  حسن همجواری ایران با ترکیه و پیشینه عمیق دوستی دو کشور را امتیاز مناسبی در آغاز تعاملات دانست. جوینی ، نماینده امور خارجه در بجنورد ، پیوست اطلس سرمایه گذاری به پروژه ها را پیشنهاد داد. در ادامه نشست از برخی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر بازدید شد.
282 21 بهمن 1402, 12:01
شروع یخ زدایی و برف روبی از معابر بجنورد

شروع یخ زدایی و برف روبی از معابر بجنورد

شروع عملیات یخ زدایی و برف روبی از معابر بجنورد    
249 21 بهمن 1402, 12:00
ساماندهی اراضی با جمع آوری خاک و نخاله

ساماندهی اراضی با جمع آوری خاک و نخاله

ساماندهی اراضی با جمع آوری خاک و نخاله      به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندشهرداری بجنورد ،قربانی مدیرعامل سازمان از توسعه و نظارت بیشتر در حوزه حمل وانتقال خاک ونخاله های ساختمانی و عمرانی در سطح شهر خبرداد. وی گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی خاک ونخاله های ساختمانی،به‌منظور جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی در محلات و معابر جاده ای  و برخورد قانونی با رانندگان متخلف،نظارت برتخریب،گود برداری و پی کنی ، در این حوزه با چند اکیپ گشتی در حال اجراست. وی افزود:شهروندان با مشاهده هرگونه خودروی در حین تخلیه نخاله،می توانند با تماس به سامانه ۱۳۷ویاشماره تماس ۳۲۲۴۸۷۰۹شماره پلاک خودروی متخلف را به سازمان پسماند اطلاع دهند تا برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت گیرد.
208 21 بهمن 1402, 11:59
بیانیه دهه فجر

بیانیه دهه فجر

بیانیه شهرداری بجنورد
233 21 بهمن 1402, 11:58
ستاد استقبال از بهار شهرداری بجنورد در دومین جلسه؛ رنگ و بوی شهر بهار الرمضان باشد

ستاد استقبال از بهار شهرداری بجنورد در دومین جلسه؛ رنگ و بوی شهر بهار الرمضان باشد

ستاد استقبال از بهار شهرداری بجنورد در دومین جلسه؛ رنگ و بوی شهر بهار الرمضان باشد   مهندس کشمیری شهردار بجنورد ، در جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری ، تقارن ماه رمضان با بهار طبیعت را محور اصلی مورد توجه در فضاسازی‌های شهری عنوان کرد و گفت : تلاش خواهیم کرد تا سمت و سوی فعالیتهای ما در شهر متناسب ماه مبارک رمضان و نوروز باشد. مهندس کشمیری ساخت به موقع المان‌های نوروزی را مورد تاکید قرار داد و توجه به ساماندهی مبادی ورودی شهر_ لغو مجوز حفاری از ۱۵ اسفندماه _ استمرار فعالیت‌های عمرانی در مرمت و روکش معابر _ توسعه بخشی به خدمات و توجه به تولیدات نهالستان در تکمیل کمربند سبز و گلکاری بوستان‌ها و میادین را از محورهای مهم مورد توجه در ستاد استقبال از بهار برشمرد.
214 21 بهمن 1402, 11:57
زمستان پرکار شهرداری/تسطیح خیابان معراج

زمستان پرکار شهرداری/تسطیح خیابان معراج

زمستان پرکار شهرداری/تسطیح خیابان معراج     در ادامه فعالیت‌های عمرانی ، ماشین آلات شهرداری در خیابان معراج در حال تسطیح خیابان ۱۸ متری معروف به اراضی یزدان پناه هستند. اکیپ دوم عمران شهرداری ، در بلوار رضوی ، عملیات تسطیح باند کندرو را در دست اجرا دارند. با اصلاح و بهبود باند کندرو ، بخشی از ترافیک این خیابان به این مسیر هدایت شده و ایمنی را در تردد درون شهری در این محور ارتقا خواهد بخشید.
1042 21 بهمن 1402, 11:55
    آمار بازدید : در حال بروزرسانی . . .
طراحی، اجرا و پشتیبانی: شهرداری بجنورد