امروز : دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

اداره بازرگانی (کارپردازی)

سرپرست اداره بازرگانی (اداره کار پردازی)

 

 

محمود رشیدی

 

دارای مدرک کارشناسی حسابداری

۲۳ سال سابقه کاری درعناوین شغلی:

  1. دفتر اجراییات
  2. عوامل اجرایی ۶ سال
  3. مسئول اموال انبار ۷ سال
  4. کارشناس درآمد
  5. کارپرداز منطقه به مدت ۳ سال
  6. ممیز کارپردازی
  7. کارشناس اعتبارات دربرنامه بودجه به مدت ۳ سال
  8. کارشناس مالی بازرسی ۱ سال
  9. مدیر اداره بازرگانی (اداره کارپردازی) از سال ۱۴۰۰

 

فعالیت ها و اهداف:

 

  • رئیس اداره کارپردازی:

- پیش بینی نیازهای تدارکاتی شهرداری برای دریافت اعتبارات لازم و توزیع آن بین کارپردازان تحت سرپرستی و ارائه پیشنهاد های مفید و لازم برای تأمین آن

- بررسی آگاهی ‌های گرد آوری شده از فروشندگان لوازم و نمایندگی ها، شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمت ها .

- بررسی درخواستها و سند مربوط به خرید کالا با توجه به قوانین و مقررات مربوطه

- شرکت در کمیسیون های مختلف مربوط به کارپردازی و تهیه گزارش ها

- تأیید و بررسی اسناد مربوط به خرید کالا و خدمات

- بررسی و مطالعه پیشنهادهای تنظیم شده برای فروش یا تعویض کالا و وسایل اسقاط و غیر اسقاط و نامناسب جهت ارائه به مقام مافوق

- رسیدگی و امضا اسناد خرید برای تطبیق با مقررات مربوطه

- ارائه راهنمایی های لازم درباره مشخصات و کمیت اقلام تدارکاتی

- نظارت بر تنظیم اسناد خرید و مدارک ضمیمه آنها

 

  • كارپرداز:

- پرداخت هزینه خدمات و تنظیم اسناد برابر مقررات

- اخذ نمونه جهت تصمیم، استعلام بها و خرید به حداقل بها، تنظیم اوراق مربوط طبق مقررات و تحویل اشیا به انبار در مقابل اخذ رسید

- شرکت در کمیسیون های مختلف مربوط به کارپردازی و تهیه گزارشات

- نظارت بر تنظیم اسناد تنخواه گردان

- هماهنگی و پیگیری امور مربوط به کالاهای خریداری شده و پرداخت شده

- هماهنگی و پیگیری حمل و نقل کالاهای خریداری شده

 

  • حسابدار:

- دریافت تنخواه مورد نیاز از واحد امور مالی شهرداری و تسویه با آن ها.

- پیگیری مبالغ مورد نیاز واحد کارپردازی - تأمین اعتبار درخواست‌ها.

- پرداخت تنخواه با توجه آیین نامه مالی و معاملاتی به کارپردازان شهرداری و تسویه با آنها.

- پرداخت هزینه سوخت و هزینه بلیط هواپیما به شرکت هواپیمایی.

- پرداخت هزینه مربوط به قراردادها.

 

  • امور اموال و انبار مسئول امور اموال و انبار:

- بازدید مکرر از انبار و چک کردن روال ورود و خروج کالاها و محصولات در انبار

- تهیه و تنظیم سیستم کدگذاری جهت دسترسی سریع تر به کالاها و امضاء و مهر بارنامه یا صدور رسید انبار

- نظارت بر انبارگردانی جهت تطابق با لیست های موجود

- نظارت بر تخلیه و بارگیری کالاهای وارده و صادره از انبار

- تحویل وتحول تاسیسات ( کارخانه آسفالت،کشتارگاه، سنگ شکنها، پارک ترافیک، استخر شنا ، وغیره )

- نظارت بر تامین نیازمندیهای مراسمات و کلاسها

- صدور حواله مصالح سنگی (ماسه، گراویه، بیس و غیره ...) مورد نیاز شهرداری و شرکتهای خصوصی که به صورت دستی انجام می گیرد

- انجام امورات کمیسیون تحویل

- انجام امورات مزائده ماشین آلات و اموال اسقاطی

 

  • انباردار و جمعدار اموال:

- تحویل اموال هر واحد به کارکنان و تهیه صورت اموال با امضای تحویل گیرنده بر اساس مقررات مربوط

- تنظیم صورت موجودی مانده اموال مصرفی در آخر هر سال و تهیه صورت اموال زاید و اسقاطی برای کسب اجازه فروش و یا صدور دستور حذف

- تحویل وتحول اموال در مناطق با عنایت به ابلاغها وجابه جائیها وخریدها

- چکاب اموال دوره ای معاونت ها وادارات تابعه

- مطابقت اموال خریداری شده با اسناد مربوطه (کلیه معاونتها وادارات تابعه وسازمان پارکها وتاکسیرانی)

- تحویل اقلام درخواستی از انبار در حد مقدورات (مثل اقلام پر مصرف: قند، چای، شکلات، روان و نوشت افزار)

- دریافت و حفظ داغی ماشین قطعات و داغی اموال مصرفی

- تامین و تحویل سوخت بنزین در جایگاه و پیگیری اسناد و پرداختهای آن

  • 4 755
    آمار بازدید : در حال بروزرسانی . . .
طراحی، اجرا و پشتیبانی: شهرداری بجنورد