اداره بازرگانی (کارپردازی)
سرپرست اداره بازرگانی (اداره کار پردازی)
محمود رشیدی
دارای مدرک کارشناسی حسابداری
۲۳ سال سابقه کاری درعناوین شغلی:
- دفتر اجراییات
- عوامل اجرایی ۶ سال
- مسئول اموال انبار ۷ سال
- کارشناس درآمد
- کارپرداز منطقه به مدت ۳ سال
- ممیز کارپردازی
- کارشناس اعتبارات دربرنامه بودجه به مدت ۳ سال
- کارشناس مالی بازرسی ۱ سال
- مدیر اداره بازرگانی (اداره کارپردازی) از سال ۱۴۰۰
فعالیت ها و اهداف:
- رئیس اداره کارپردازی:
- پیش بینی نیازهای تدارکاتی شهرداری برای دریافت اعتبارات لازم و توزیع آن بین کارپردازان تحت سرپرستی و ارائه پیشنهاد های مفید و لازم برای تأمین آن
- بررسی آگاهی های گرد آوری شده از فروشندگان لوازم و نمایندگی ها، شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمت ها .
- بررسی درخواستها و سند مربوط به خرید کالا با توجه به قوانین و مقررات مربوطه
- شرکت در کمیسیون های مختلف مربوط به کارپردازی و تهیه گزارش ها
- تأیید و بررسی اسناد مربوط به خرید کالا و خدمات
- بررسی و مطالعه پیشنهادهای تنظیم شده برای فروش یا تعویض کالا و وسایل اسقاط و غیر اسقاط و نامناسب جهت ارائه به مقام مافوق
- رسیدگی و امضا اسناد خرید برای تطبیق با مقررات مربوطه
- ارائه راهنمایی های لازم درباره مشخصات و کمیت اقلام تدارکاتی
- نظارت بر تنظیم اسناد خرید و مدارک ضمیمه آنها
- كارپرداز:
- پرداخت هزینه خدمات و تنظیم اسناد برابر مقررات
- اخذ نمونه جهت تصمیم، استعلام بها و خرید به حداقل بها، تنظیم اوراق مربوط طبق مقررات و تحویل اشیا به انبار در مقابل اخذ رسید
- شرکت در کمیسیون های مختلف مربوط به کارپردازی و تهیه گزارشات
- نظارت بر تنظیم اسناد تنخواه گردان
- هماهنگی و پیگیری امور مربوط به کالاهای خریداری شده و پرداخت شده
- هماهنگی و پیگیری حمل و نقل کالاهای خریداری شده
- حسابدار:
- دریافت تنخواه مورد نیاز از واحد امور مالی شهرداری و تسویه با آن ها.
- پیگیری مبالغ مورد نیاز واحد کارپردازی - تأمین اعتبار درخواستها.
- پرداخت تنخواه با توجه آیین نامه مالی و معاملاتی به کارپردازان شهرداری و تسویه با آنها.
- پرداخت هزینه سوخت و هزینه بلیط هواپیما به شرکت هواپیمایی.
- پرداخت هزینه مربوط به قراردادها.
- امور اموال و انبار مسئول امور اموال و انبار:
- بازدید مکرر از انبار و چک کردن روال ورود و خروج کالاها و محصولات در انبار
- تهیه و تنظیم سیستم کدگذاری جهت دسترسی سریع تر به کالاها و امضاء و مهر بارنامه یا صدور رسید انبار
- نظارت بر انبارگردانی جهت تطابق با لیست های موجود
- نظارت بر تخلیه و بارگیری کالاهای وارده و صادره از انبار
- تحویل وتحول تاسیسات ( کارخانه آسفالت،کشتارگاه، سنگ شکنها، پارک ترافیک، استخر شنا ، وغیره )
- نظارت بر تامین نیازمندیهای مراسمات و کلاسها
- صدور حواله مصالح سنگی (ماسه، گراویه، بیس و غیره ...) مورد نیاز شهرداری و شرکتهای خصوصی که به صورت دستی انجام می گیرد
- انجام امورات کمیسیون تحویل
- انجام امورات مزائده ماشین آلات و اموال اسقاطی
- انباردار و جمعدار اموال:
- تحویل اموال هر واحد به کارکنان و تهیه صورت اموال با امضای تحویل گیرنده بر اساس مقررات مربوط
- تنظیم صورت موجودی مانده اموال مصرفی در آخر هر سال و تهیه صورت اموال زاید و اسقاطی برای کسب اجازه فروش و یا صدور دستور حذف
- تحویل وتحول اموال در مناطق با عنایت به ابلاغها وجابه جائیها وخریدها
- چکاب اموال دوره ای معاونت ها وادارات تابعه
- مطابقت اموال خریداری شده با اسناد مربوطه (کلیه معاونتها وادارات تابعه وسازمان پارکها وتاکسیرانی)
- تحویل اقلام درخواستی از انبار در حد مقدورات (مثل اقلام پر مصرف: قند، چای، شکلات، روان و نوشت افزار)
- دریافت و حفظ داغی ماشین قطعات و داغی اموال مصرفی
- تامین و تحویل سوخت بنزین در جایگاه و پیگیری اسناد و پرداختهای آن
- 4 755