امروز : پنج شنبه, 29 شهریور 1403
طرح تشویقی ساخت و ساز در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری برابرضوابط شهرسازی

طرح تشویقی ساخت و ساز در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری برابرضوابط شهرسازی

طرح تشویقی ساخت و ساز در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری برابرضوابط شهرسازی          
2273 12 بهمن 1402, 12:13
مسابقات والیبال جام فجر شهرداری بجنورد آغاز شد

مسابقات والیبال جام فجر شهرداری بجنورد آغاز شد

مسابقات والیبال جام فجر شهرداری بجنورد آغاز شد   به گزارش اداره ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد ، مسابقات والیبال جام فجر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور ۸ تیم از ادارات و سازمان‌های شهرداری بجنورد امروز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه در مجموعه ورزشی نیایش اجرا شد. ادامه رقابت‌ها طی روز پنجشنبه صبح و عصر انجام و اختتامیه این سری از مسابقات روز جمعه برگزار می‌شود و به تیم برتر و برنده این رقابت‌ها لوح زرین یادبود دهه مبارک فجر اهدا خواهد شد. مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بجنورد
258 12 بهمن 1402, 09:16
پاکبان درستکار بجنوردی تقدیر شد

پاکبان درستکار بجنوردی تقدیر شد

پاکبان درستکار بجنوردی تقدیر شد   در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر از پاکبان درستکار شهرداری قدردانی شد . رئیس شورای اسلامی شهر گفت : تلاش شبانه روزی پاکبانان و اهتمامشان در جمع آوری زباله ، تنظیف شهر و توجه به مسائل زیست محیطی در ردیف عبادت خدا از ارزش بالایی برخوردار است. عین بیگی افزود : اخلاق مداری ،و فروتنی پاکبانان خوشبختانه امتیاز مشترک همکاران زحمتکش شهرداری است و نمونه‌های بی‌شماری از پاکدستی و درستکاری پاکبانان به گوش ما می‌رسد. وی ادامه داد : ما با هدف تکریم و ترویج اخلاق انسانی در سطح شهر تلاش می‌کنیم ارزش معنوی اقدامی که انجام شده را قدر بدانیم. مهندس کشمیری گفت: پاکدستی و تعهد بالا مشخصه بارز همکاران ماست و در دفاع از حقوق دیگران ذره ای وسوسه و تعلل را به خود جایز نمی‌دانند . به گفته مهندس کشمیری ، عبداله عطاپور پاکبان درستکاری است که طی چند هفته گذشته با اقدام به پاسبانی از مغازه‌ای که بدون قفل رها شده بود ، از اموال کسبه خوشنام محله _ آقای دباغیان _ حفاظت کرده بود. در این مراسم با اهدای لوح یادبود و هدیه از آقای عطاپور قدردانی شد.
246 12 بهمن 1402, 09:15
عملیات آفت کشی درختان در بجنورد

عملیات آفت کشی درختان در بجنورد

عملیات آفت کشی درختان در بجنورد   به گزارش روابط عمومی به نقل از سازمان فضای سبز شهرداری بجنورد ، عملیات رنگ آمیزی تنه درختان به منظور آفت کشی و حفظ سلامت درختان طی روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در بلوار رضوی اجرا شد. این اقدام در سایر بلوارهای سطح شهر نیز اجرا خواهد شد. رنگ آمیزی تنه درختان _ غرقابه کردن _ سمپاشی شاخه‌ها _ هرس شاخه‌های آفت زده از جمله اقداماتی است که سازمان فضای سبز بسته به نوع نیاز درختان و نوع آفت و بیماری در سطح درختان و گلها و بوته های سطح شهر اجرا می‌کند.
221 12 بهمن 1402, 09:14
زمستان پرکار شهرداری/تسطیح خیابان معراج

زمستان پرکار شهرداری/تسطیح خیابان معراج

زمستان پرکار شهرداری/تسطیح خیابان معراج   در ادامه فعالیت‌های عمرانی ، ماشین آلات شهرداری در خیابان معراج در حال تسطیح خیابان ۱۸ متری معروف به اراضی یزدان پناه هستند. اکیپ دوم عمران شهرداری ، در بلوار رضوی ، عملیات تسطیح باند کندرو را در دست اجرا دارند. با اصلاح و بهبود باند کندرو ، بخشی از ترافیک این خیابان به این مسیر هدایت شده و ایمنی را در تردد درون شهری در این محور ارتقا خواهد بخشید.
1046 12 بهمن 1402, 09:14
ستاد استقبال از بهار شهرداری بجنورد در دومین جلسه؛ رنگ و بوی شهر بهار الرمضان باشد

ستاد استقبال از بهار شهرداری بجنورد در دومین جلسه؛ رنگ و بوی شهر بهار الرمضان باشد

ستاد استقبال از بهار شهرداری بجنورد در دومین جلسه؛ رنگ و بوی شهر بهار الرمضان باشد   مهندس کشمیری شهردار بجنورد ، در جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری ، تقارن ماه رمضان با بهار طبیعت را محور اصلی مورد توجه در فضاسازی‌های شهری عنوان کرد و گفت : تلاش خواهیم کرد تا سمت و سوی فعالیتهای ما در شهر متناسب ماه مبارک رمضان و نوروز باشد. مهندس کشمیری ساخت به موقع المان‌های نوروزی را مورد تاکید قرار داد و توجه به ساماندهی مبادی ورودی شهر_ لغو مجوز حفاری از ۱۵ اسفندماه _ استمرار فعالیت‌های عمرانی در مرمت و روکش معابر _ توسعه بخشی به خدمات و توجه به تولیدات نهالستان در تکمیل کمربند سبز و گلکاری بوستان‌ها و میادین را از محورهای مهم مورد توجه در ستاد استقبال از بهار برشمرد.
216 12 بهمن 1402, 09:13
    آمار بازدید : در حال بروزرسانی . . .
طراحی، اجرا و پشتیبانی: شهرداری بجنورد